Depozīta sistēma. Karmas punkti

Divu gadu laikā kopš zīmola ieviešanas otrreizējai pārstrādei tika atgriezti 8 no 10 iepakojumiem. Mērķis bija sasniegt vēl labākus rezultātus un noskaidrot, kur pazūd pudeles, kas neatgriežās taromātos. Pētot mērķauditoriju, noskaidrojām galveno problēmu – atrodoties ārpus mājām, cilvēki nav motivēti nēsāt līdzi tukšo taru. Šī tendence īpaši raksturīga gados jauniem cilvēkiem, kuru ikdiena paiet kustībā. Vienlaikus atklājām, ka viņi mīl krāt “karmas punktus”. Tā nonācām pie radošās koncepcijas “Krāj karmas punktus depozītā!” Kampaņas ietvaros sadarbojāmies ar hip-hop dziedātāju Edavārdi, kas piekrita pārveidot savu hītu “Kačā karmu”. Tas palīdzēja mums nodot vēstījumu auditorijai un pārliecināt viņus, ka, atgriežot taru taromātā, tu krāj sev labos karmas punktus.

Vēlies uzzināt vairāk?

Sazinies ar mums!